Verbind processen, data en teams met elkaar in de Autodesk Construction Cloud.
Het resultaat? Minder risico's, gestructureerde data, efficiënter en plezierig (samen)werken.
De hoofdmoot van wat we willen bereiken is gezamenlijk succesvol bouwen. Aan de basis van elk succesvol project ligt een goede samenwerking. Van idee tot realisatie zijn diverse partijen betrokken, ieder vanuit hun eigen perspectief. Open en transparante communicatie is daarbij cruciaal.
De Autodesk Construction Cloud (ACC) is hét platform voor verbinding voor zowel interne als met externe samenwerkingspartners. Het stelt jou in staat om het datamanagement rondom de verschillende teams en projecten volledig te optimaliseren. Dit levert een prettige, efficiënte maar bovenal een succesvolle samenwerking. Verbeter je projectresultaten vanaf de ontwerpfase tot en met de beheer -en onderhoudsfase en verbind teams maar ook andere benodigde systemen waarmee je graag werkt.
Begin op een makkelijke manier met (samen)werken in de Cloud!
Het delen van informatie, en daarmee ook beheren van documenten en bestanden, is een belangrijk onderdeel van elk (bouw)project. Je ontwerpt in 2D of in 3D (Revit, Sketchup, Archicad), je werkt samen met externe partijen en maakt graag gebruik van software -en systemen zoals je ERP/CRM-systeem, Teams, SharePoint maar ook je e-mail en Wetransfer.
Wil je meer weten? Download de whitepaper of neem contact op!
Beheer, manage, vind en bekijk (de juiste) informatie vanuit 1 centrale plek in de cloud;
Alle functionaliteiten van Autodesk Docs plus:
Alle functionaliteiten van Autodesk Docs en BIM Collaborate plus:
Alle functionaliteiten van Autodesk Docs plus:
Alle functionaliteiten van Autodesk Docs plus:
Continu werken we met onze klanten aan interessante vraagstukken. Het leuke aan deze vraagstukken? Vaak blijkt de technische oplossing niet de uitdaging, maar kunnen we juist op proces- en mensvlak nog veel winst behalen! Vandaar onze aanpak waarbij we focussen op mens, proces en techniek. Voor een goede digitale transitie zijn bewustwording, de juiste mindset en intentie van het volledige bedrijf essentieel. Iedereen moet het nut en de noodzaak hiervan inzien en dat betekent dat er draagvlak nodig is binnen een bedrijf.
De Autodesk Construction Cloud, als geheel of de losse modules, wordt door ons ingericht door middel van een uitgebreide implementatie met een configuratie op maat,
integratie in processen, e-learnings en een trainingsdag op maat.
Deze implementatie is altijd op maat en voeren we uit naar aanleiding van een actieplan. Bij de inventarisatie voor het actieplan kunnen we ook dieper ingaan op andere processen en normen, zoals ISO19650 en de Wet Kwaliteitsborging. Het gehele traject wordt uitgevoerd door een projectmanager, business consultant en een ervaren implementation engineer
van Arkance Systems. Hieronder vind je een schematisch voorbeeld van een implementatietraject.
In veel gevallen zijn er verschillende systemen en inzichten binnen een organisatie, waardoor er verspillingen ontstaan. Zo neemt alleen al hrrrrret zoeken naar de juiste data onnodig veel tijd in beslag. Wij hebben kennis in huis over de juiste technologieën en mogelijkheden waardoor wij een proces sterk kunnen optimaliseren. Denk bijvoorbeeld aan de Autodesk Construction Cloud, Vault, Assemble, Forge enzovoorts.
Na een grondige analyse nemen wij jullie proces mee in de mogelijkheden van deze programma’s om vervolgens te kunnen werken naar een gewenste situatie.
Het werken volgens de BIM standaarden (NL-SfB, Basis ILS , ILS O&E), de komst van de Wet Kwaliteitsborging, het Bouwbesluit waaraan voldaan moet worden. Best een karwei om alles op orde te hebben, niet?
Met de juiste tools en werkwijze wordt het echter een stuk makkelijker! Wij nemen jullie graag mee in de mogelijkheden.
Lees meer over de wet van de kwaliteitsborging voor de bouw.